Thursday 3 May 2012

PNB

Kelab Pelaburan Bijak PNB (KPBPNB) ditubuhkan oleh Permodalan Nasional Berhad dengan kerjasama Kementerian Pelajaran Malaysia. Perasmiannya telah disempurnakan pada 22 April 2000 oleh Yg. Bhg. Tan Sri Dato' Seri Musa bin Mohamad, Menteri Pendidikan Malaysia pada ketika itu di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) bersempena dengan penganjuran Minggu Saham Amanah Malaysia yang pertama. Keahlian adalah dari kalangan pelajar sekolah-sekolah menengah yang terpilih di seluruh negara.

Kelab Pelaburan Bijak PNB merupakan antara pendekatan PNB dalam usaha menyampaikan pendidikan pelaburan yang bersepadu kepada rakyat Malaysia dari pelbagai peringkat usia dan latarbelakang sejajar matlamat untuk melahirkan masyarakat Malaysia yang celik pelaburan.

1 comment:

  1. According to Stanford Medical, It is indeed the one and ONLY reason this country's women get to live 10 years more and weigh an average of 19 kilos lighter than us.

    (And realistically, it has totally NOTHING to do with genetics or some secret-exercise and EVERYTHING to do with "HOW" they eat.)

    BTW, I said "HOW", not "WHAT"...

    TAP this link to reveal if this quick questionnaire can help you unlock your real weight loss potential

    ReplyDelete